Znamo da vam lajkovi nisu važni. Nisu niti komentari u kojima vam svi ljudi na svijetu čestitaju i govore kako ste prekrasni i dive se vašoj predivnoj vjenčanici u kojoj izgledate savršeno. A nećemo niti spominjati “bivše“ ljude i njihovu grižnju savjesti što su vas ostavili i sad izgledate tako neodoljivo i luđački zanosno…
Ne, pričat ćemo o dragim ljudima koje ne možete pozvati na svoje vjenčanje. A ove slatke užitke ćemo ostaviti kao bonus, na koji ne možete utjecati. Jer tako je to na internetu. I mi vas potpuno razumijemo. 😉
No, kako god okrenete, popis uzvanika na vjenčanjima je uvijek predugačak. I koliko god se trudili, jednostavno ne možete pozvati sve ljude na svoje vjenčanje. Rodbina, bliski prijatelji, dragi kolege s posla, dragi poznanici, oni koji su vas zvali na svoje vjenčanje pa “vraćate poziv“… Puf – i već ih imate preko 150. A niste niti počeli s nabrajanjem njegove strane.
Srećom, imamo društvene mreže! I nitko neće ostati zakinut za divne fotografije i događaje s vašeg vjenčanja. No kako biste sve odradili najbolje što možete i na vrijeme, potrebno je planirati nekoliko jednostavnih koraka. A ako ih odradite što bolje, ne gine vam lavina lajkova, čestitki i divnih komentara na fotografijama.
Pa, evo kako najbolje “odraditi“ društvene mreže tijekom svog vjenčanja.
1. Planirajte društvene mreže i tagove
Facebook i Instagram – ova dva medija najpopularnija su među društvenim mrežama pa se bez problema na njima možete zaustaviti. Tu se ionako nalaze svi vaši prijatelji, poznanici, barem dio rodbine, kolege, susjedi…
Facebook funkcionira tako da kad tagirate osobu u postu, to isto vidi puno veći krug ljudi: svi vaši prijatelji i svi prijatelji osobe koju ste tagirali. Ne zaboravite i na fotografa, salon u kojem ste nabavili predivnu vjenčanicu… Pripremite nekoliko tekstova unaprijed i kad dođe vrijeme, objavite sve bez puno muke i potrošenog vremena.
Instagram radi na razini arhiviranja postova prema tagovima, pa odaberite hashtag prema kojem ćete moći prikupiti sve fotografije na jedno mjesto. Recimo da ste odabrali tag #IvanaiMarko, sve fotografije koje je bilo tko objavio koristeći taj tag, bit će na jednom mjestu, koje možete vidjeti ako kliknete upravo na taj tag.
2. Informirajte uzvanike
Ako želite da uzvanici sve fotografije objavljuju uz vaš planirani hashtag informirajte ih. Ovu informaciju možete upisati na pozivnicu i podsjetite ih na samom vjenčanju uz popis gostiju ili informativnom karticom teksta koji će ih dočekati na stolu u sali.
Međutim, pripazite na tagirane fotke na Facebooku pa podesite sigurnosne postavke tako da morate dati suglasnost na objavljivanje fotografija na svome zidu. Također, ako vas je netko tagirao na Instagramu, možete skinuti tag bez problema. Ne želite da oni ljudi s početka članka vide fotografije na kojima niste savršeni!
3. Dogovorite se s kumom i fotografom
Veseli selfi, ludi Boomerang, pa čak i live video na Facebooku ili Instagram storyju – vrlo je poželjno! Recite kumi da vam pomogne i planirajte tijekom dana objaviti nekoliko zanimljivih fotografija ili videa.
Također, neka vam ne bude na odmet reći fotografu da vam pokaže i odmah pošalje neku od fotografija ili vas fotografira vašim mobitelom, kako biste imali super fotke za objave.
No, najvažnije od svega je opustite se i zabavite se!
Fotografije u članku by Art Bite Studio.