17 stvari koje se uvijek zaborave kod planiranja vjenčanja

Kad je u pitanju vjenčanje, milijun je stvari na koje treba misliti. Pa nije niti čudno ako se koja zaboravi ili njih 17. Bilo da je malo ili veliko vjenčanje, planiranje vjenčanja je uvijek stresno i napornije nego se na to pripremimo. Pogotovo kad još uz to moramo radili svoj posao, na poslu, onaj koji će i plaćati dio tog vjenčanja.

Toliko je ljudi s kojima morate iskoordinirati radnje, detalji na koje morate misliti, logistika kojom se morate baviti…  Pa da vam barem malo pomognemo, u cijelom tom kaosu, popisali smo 17 stvari koje se najčešće zaborave kod planiranja.

1. Imajte plan za loše vrijeme

Zaokupljeni planiranje što ljepšeg vjenčanja, ljudi najčešće zaborave na plan b – što ako padne kiša? Hoće li vam biti hladno, trebate li ljude s terase seliti u salu i slična pitanja treba uzeti u obzir.

 

2. Saznajte kad zalazi sunce

Zalazak sunca je savršen trenutak za fotografiranje. Ali tada nemate više od sat vremena. Ako znate kad sunce pada, znat ćete i planirati tih sat vremena i nećete se zaokupiti drugim stvarima u to vrijeme, poput rasporedom sjedenja ljudi ili planiranja izlaska torte.

Royal Bride planiranje vjenčanja

3. Odaberite kontakt osobu

Kontakt osoba će se javljati na mobitel svaki put kad se dogodi neka devijacija plana ili kad netko treba neku informaciju (čak i nevezanu uz vjenčanje, znate da uvijek ima takvih ljudi). Ta bi osoba zapravo trebala biti “tampon zona“ između vas (mladenke, koju svi za nešto pitaju) i nebitnih informacija, koje može bilo tko podijeliti. Ali da se vas ne uznemirava s brdo nepotrebnih stvari, uz planinu stvari koje imate u glavi, odaberite si osobu koja će biti zadužena za javljanje na mobitel.

 

4. Osigurajte dodatni budžet

Često se to zaboravi kod planiranja budžeta za vjenčanje. Pogotovo ako ćete vjenčanjem slaviti i neke obiteljske običaje ili tradicije, tada se često treba izdvojiti i određena količina novaca. Odvojite nešto novaca u kovertu, držite je na sigurnom i neka vam posluži za one “nikad ne znaš“ ili “ups, ovo smo zaboravili“ situacije.

 

5. Pažljivo birajte osvjetljenje

O tome smo vam pisali i u članku o pravilima uz koja ćete uvijek savršeno izgledati na fotografijama. Osvjetljenje je jako važno: ono radi ugođaj, utječe na fotografije i čini prostor lijepim. Ako niste sigurni kako bi trebalo postaviti svjetlo, koje uopće uzeti i koju boju odabrati, posavjetujte se s fotografom. Fotograf će vam najbolje reći koje boje odgovaraju ili ne odgovaraju fotografijama. Uostalom, želite lijepe fotografije s vjenčanja, zar ne?

 

6. Imajte uvijek stolac više

Koliko se god trudili napraviti detaljni popis gostiju i strateški posjesti uzvanike na određena mjesta, uvijek će vam trebati stolac više. Pozvali ste rodbinu, očekivali ste da će doći i veći dio njihove djece ili partnera, ali baš sad svima paše i dolaze svi. Neko nepisano pravilo kaže da vam treba 20 stolaca više od ukupnog broja ljudi. Pa imajte u planu.

 

7. Odaberite asistenta fotografu

Neće ta osoba pomagati fotografirati, fotograf se za to pobrinuo sam ili već ima partnera/icu sa sobom. Osoba koju ćete dodijeliti fotografu jest osoba koja će ga uputiti u odnose između uzvanika. Fotograf ne zna tko vam je baka, tetka iz prvog koljena, tko je nećak s kojim se morate fotografirati i slično. Ta bi osoba mogla pomoći okupiti vaše važne ljude za fotografiranja. Uostalom, ovako ćete osigurati da vam se svi važni ljudi i pojave na fotografijama.

8. Digitalizirajte se

Danas svi imaju mobitele, internet i skrolaju webom. Čak i vaši roditelji više nemaju problema pronaći informaciju na internetu kad je trebaju. Pomozite si tako da pomognete svojim uzvanicima što jednostavnije pronaći sve što trebaju znati.

Uz pozivnicu, goste uputite na svoju web stranicu, koju ste napravili samo za vjenčanje i na kojoj stoje sve važne informacije. Odaberite neki od gotovih predložaka koji se nalaze na besplatnim servisima ili se ne ustručavajte pitati fotografa za savjet – tu vam i on može itekako biti od pomoći. To može biti jedna najobičnija web stranica na koju ćete upisati sve ono što mislite da je važno da vaši gosti znaju prije nego dođu.

Royal Bride planiranje vjenčanja

9. Pobrinite se za prijevoz

Najčešće će ipak svi doći svojima automobilima, ali se nekako uvijek na kraju dogodi da neka tetka ide ranije, a baka ostane i ne zna tko bi ju mogao odvesti doma. Popišite ljude s automobilima kako biste bili sigurni u svakom trenutku kod koga ima mjesto više kako biste riješili ovakve situacije.

 

10. Alergije i hrana

Prije nego krenete sa slaganjem menija, raspitajte se ima li netko od vaših gostiju neku alergiju na hranu, ili je na medicinskoj dijeti, ili je vegetarijanac, ili vegan i sl. Isprva djeluje kao dodatna gnjavaža kad i tako imate posla preko glave s planiranje, ali ćete pokazati kako vam je stalo i osigurat ćete da se svi vaši gosti dobro osjećaju.

 

11. Dogovorite potencijalne prekovremene

Svi ljudi s kojima surađujete ne rade nužno vikendom, imaju radno vrijeme i sl. (fotograf, glazba, konobari…). Provjerite s njima koji su uvjeti da ostanu dulje, ako je potrebno, i hoće li uopće biti potrebe. Niti jedan plan se nikad nije ostvario onako kako je planiran. Nikad. Nigdje. Nikome. Uostalom, želite se opustiti i zabaviti bez gledanja na sat. Zato provjerite sve unaprijed i dogovorite se s važnim ljudima.

 

12. Prebrojte goste prije menija

Nije lako čekati kad nemate vremena i žuri vam, pogotovo kad informacija koju čekate utječe na daljnja zbivanja. Zato pokušajte dobiti odgovore svih gostiju prije nego naručujete meni. Pripazite pritom i na stavku broj 10 iz ovog popisa. Ne biste vjerovali, ali u trenutku prebrojavanja uzvanika, radi broja narudžbi menija, mladenci često zaborave sebe. Ne zaboravite hranu i za isporučitelje usluga koje ste unajmili (fotograf, dj ili bend…).

 

13. Ponesite odjeću za presvući se

Ili barem neke udobnije cipele. Nekad su se naše mame oko ponoći, kad se rezala torta, presvlačile iz vjenčanice u udobniju odjeću. Nakon pažljivog hodanja u krinolini bez naramenica, večernja haljina bit će itekako olakšanje. Večernje haljine za “nakon ponoći“ pažljivo su se birale (možda pažljivije od vjenčanica) jer su se te haljine nosile i kasnije, i morale su biti jednako ekskluzivne.

Kad smo već kod teme, znate li da kod nas možete odabrati i glamurozne večernje haljine, koje možemo napraviti prema vašoj ideji, skici, fotografiji, prema vašim mjerama i unutar vašeg budžeta? Vrijedi razmisliti. Javite nam se.

 

14. Ne zaboravite higijenske sitnice

Dezodorans, makeup, vlažne maramice, suhe maramice, pribadače, štapiće za uši, parfem, maramice za skidanje šminke, balzam za usne, krema za ruke, lak za nokte… Spakirajte sve to u malu kozmetičku torbicu i imajte na sigurnom mjestu. Nikad ne znate što se sve može dogoditi i što će vam zatrebati.

 

15. Rezervirajte nekoliko soba u obližnjem hotelu

Ako na svoje vjenčanje zovete goste koji ne žive u gradu/državi, razmislite o rezervaciji nekoliko soba u obližnjem hotelu. Rezervacijom nekoliko soba odjednom, potencijalno ćete dobiti i popust. A možda će i neki uzvanici koji popiju čašicu više radije htjeti prespavati i ujutro krenuti kući.

 

16. Napravite popis pjesama za DJ-a

Recite DJ-u ili bendu što želite, dajte da vam i oni pomognu s popisom, ali svakako napravite popis stvari koje se neće puštati pod ikakvu cijenu. Također, dogovorite se s DJ-em ili bendom što će se dogoditi kada se oko ponoći kum/ujak/… zaleti prema bendu i zatraži glazbenu želju.

 

17. Ne zaboravite piti vodu

Puno vode! Zabavljajte se, jedite, plešite, smijte se, nazdravljajte – to je samo vaš dan i svi su tu zbog vas! Ali i pijte puno vode, to će vam dan poslije puno značiti.

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *